Sodelovanje v podjetju - tehnologija ali “vrtnarjenje”?

5. april 2008 · Objavljeno v Kultura sodelovanja, Orodja 2.0 

SodelovanjeV podjetjih (ne samo v naših, da ne bo pomote!) in sploh v organizacijah je ljudem izredno težko sodelovati. Že med ljudmi znotraj oddelka, kaj šele med oddelki. Da ne govorimo med podjetji. Znanje, spretnosti, informacije, ki jih imamo, spretno skrivamo pred drugimi. Prav radi se zapremo v svoj vrtiček.

So pa še druge možnosti, drugačne prakse. Veliko je tudi podjetij, ki so že posegla po sodobnih sodelovalnih orodjih (2.0). Ali smo pri nas že pripravljeni za tak izziv? Kaj nam pravzaprav manjka? Orodja so narejena, pripravljena za implementacijo, ki pravzaprav ni težka.

Zakaj ne uporabljamo sodelovalnih orodij še tako množično?
Odgovor po mojem mnenju leži v kulturi ljudi, organizacije, podjetja? Ni namreč dovolj tehnično naložiti wiki in že smo Podjetje 2.0. Ne gre. Potrebujemo “vrtnarje” in spodbude z vrha. Sodelovalna orodja je treba strateško vpeljati v podjetje. Od spodaj navzgor.

S partnerjem Danilom Kozodercem sva pripravila enodnevno delavnico: Sodelovanje v podjetju - tehnologija ali “vrtnarjenje”?, kjer bomo skupaj iskali poti do učinkovitega sodelovanja v podjetju.

Za predstavitev seminarja sva pripravila kar tale wiki.

Lahko pa si ogledate predstavitev seminarja tudi v obliki miselnega vzorca.

Aleš Čerin

Kliknite in delite naprej: bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark

Sorodne vsebine

Komentarji

2 odzivov na “Sodelovanje v podjetju - tehnologija ali “vrtnarjenje”?”

  1. Dani 24. april 2008 1:05

    Menim, da je največja zavora za nepripravljenost na izzive sodelovanja predvsem v kulturi. Ljudje so nezauplivi do novega. Potreba po sodelovanju obstaja, vendar koristi pridobimo posredno. Kljub temu, da so lahko zelo velike, se jim hitro odpovemo z izgovori o malo časa, pa z direktnimi manjšimi koristmi, ki jih prinašaju druge aktivnosti. Zato Aleš in Danilo vztrajajta s promocijo množičnega sodelovanja!

  2. Mila Božič 14. maj 2008 8:30

    Sodelovalna orodja je treba strateško vpeljati v podjetje. Od spodaj navzgor.

    Zapisal si veliko resnico, pa ne zadosti izkoristil. Sodelovanje je treba graditi ravno od spodaj navzgor in pozabiti mite o direktivah od zgoraj! Ti časi so že zdavnaj mimo, kdo pa naj iz vodilne pozicije ve kako in kaj je treba natediti “spodaj”, med strokovnjaki?

Komentirajte